Menu
EUR
  • Op werkdagen voor 23.00 besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending vanaf €55,- & gratis retourneren
  • 50 dagen bedenktijd & achteraf betalen met Klarna
  • Service: ma-do tot 23.00, vr tot 21.00, za-zo tot 17.00

Verzenden & voorraad

1. Zijn alle producten op voorraad?

In principe zijn alle producten op de website voorradig, tenzij anders vermeld. Het kan sporadisch voorkomen dat u een melding krijgt dat u maar een beperkt aantal kunt invullen bij een product. Dit is dan omdat de voorraad niet meer voldoende is.

2. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar een adres in Nederland zijn €4,95. De verzendkosten naar een adres in België zijn €7,95. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

3. Is het mogelijk om de order af te halen?

Het is mogelijk om een order af te halen. We willen je tevens vragen om ons vóór 14:00 per e-mail of telefonisch op de hoogte te stellen dat u de order komt afhalen. We zullen er dan voor zorgen dat de order klaar staat en dat je deze kunt afhalen tussen 16:00 en 17:00.

4. Verzenden jullie ook naar landen buiten Nederland en buiten Europa?

We verzenden naar alle landen buiten Nederland. De verzendkosten naar adressen in Europa of buiten Europa worden per adres op basis van gewicht en afmetingen bepaald.

5. Met welke koeriersbedrijf wordt mijn pakket geleverd?

In Nederland en België wordt uw pakket met PostNL geleverd. In de rest van Europa wordt uw pakket geleverd met DPD.

6. Leveren jullie ook op zaterdag?

PostNL levert in Nederland en België op zaterdag de pakketten af. Voor andere Europese landen kan het vaak enkele werkdagen duren.

7. Ik heb maar een gedeelte van mijn order ontvangen, wat nu?

Het komt heel regelmatig voor dat uw order in meerdere pakketten vervoerd wordt, gezien het gewicht of de grootte van het pakket. Hierbij kan het voorkomen dat er één van de twee pakketten in het sorteringsproces vertraging heeft opgelopen en de volgende dag alsnog wordt afgeleverd. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen over de levering van uw order via [email protected]. Ook kunt u de levering volgen via de traceercodes die u heeft ontvangen per email.

8. Tot welk tijdstip kan ik nog bestellen om de order de volgende dag te ontvangen?

Het magazijn pakt bestellingen op werkdagen in tot 23.15. Voor afleveringen in Nederland gaan deze pakketjes vervolgens dezelfde dag nog mee met PostNL, waardoor die normaliter de volgende dag worden geleverd (exclusief zondag, want zondags levert PostNL niet). Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor u de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder u bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf. 

9. Als ik een bestelling plaats en ik voldoe direct de betaling, wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten?

Wanneer wij uw betaling direct hebben ontvangen op werkdagen voor 23:00, dan zal de bestelling dezelfde dag nog worden aangeboden aan PostNL. Het magazijn werkt van maandag t/m vrijdag, dus bestellingen die zaterdag of zondag binnenkomen worden maandag ingepakt en meegegeven aan de pakketdiensten. Let op dat we ten allen tijde afhankelijk zijn van de pakketdiensten of het ook daadwerkelijk de volgende dag wordt geleverd. Daarnaast besteden wij ons magazijn uit aan een fulfilment bedrijf en ook zij kunnen een fout maken in het pickproces waardoor u de verkeerde producten krijgt geleverd of waardoor het pakket een dag later pas wordt aangeboden aan de pakketdiensten (fulfilment bedrijf werkt ons inziens marktconform qua foutmarge). Daarom hanteren wij het advies aan klanten hoe eerder u bestelt hoe beter. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld door vertraging in de levering door pakketdiensten of het fulfilment bedrijf.

10. Wat moet ik doen als mijn vraag hier niet tussen staat?

Staat uw vraag er niet tussen bekijk dan al onze veelgestelde vragen. Mogelijk staat het antwoord op uw vraag daar wel tussen. Uiteraard kunt u ons ook benaderen via webchat of telefoon (T: +318 5773 1906).

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €55,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring. Onze partners verzamelen gegevens en gebruiken cookies om advertenties te personaliseren en te meten. Bekijk hoe wij en onze partners gegevens verzamelen en gebruiken via onze Privacy- and cookieverklaring pagina. Mogen we jouw gegevens gebruiken om je relevante advertenties te laten zien? Je kunt jouw keuze op elk gewenst moment wijzigen via onze Privacy- en cookieverklaring pagina. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »